Search
Close this search box.

سامانه جامع عملیاتی خدمات شهری (سامانه ثبت عملکرد پیمانکاران)

شرکت تجارت فناوران سبز با بکارگیری نیرو های متخصص و مهندسی در حوزه های مختلف تکنولوژی برای کاربران خود با در نظر گرفتن
ملاحظات اقتصادی و استفاده بهینه از منابع در دسترسی افقی جدید از نوآوری ها را می گشاید. در جهت بهبود عملکرد معاونین خدمات شهری و سازمان های مدیریت پسماند شهرداری ها، این شرکت سامانه ی جامعی تحت عنوان سامانه فناوران سبز طراحی و پیاده سازی کرده است این سامانه کلیه عملیات اجرایی در حوزه خدمات شهری رفت و روب- جمع آوری- حمل- بازیافت و پردازش و دفع – تنظیف – شتشوی المان های شهری – پاکسازی انهار روباز و رو بسته – مبارزه جانوران موذی عملیات مکانیزه نظافت و در یک کلام کلیه فرآیند های عملیاتی سازمان مدیریت پسماند را ثبت و ضبط – کنترل و مدیریت می نماید که شامل دو گرایش کلی می باشد
گرایش اول جمع آوری حمل و سایر اقدامات در حوزه پسماندها است
گرایش دوم عملیات تنظیف و روف روب شهری را شامل می گردد .
لازم به ذکر است کلیه اقدامات در چهار چوب فهرست بهای ابلاغی سازمان مدیریت برنامه ریزی و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور توسعه داده شده است
ما با مشارکت فکری سازمان‌ها و کسب ‌وکارها تلاش می‌کنیم تا با مشکلات روبرو شده و راهبردها و راه حلها و بهبودهای لازم را پیدا و اعمال کنیم. این راه‌ حل‌ها معمولاً بر اساس تجربه گرانقدر سازمانی و دانش عمیق توسعه دهنده گان و با توجه به نیازها و اهداف سازمان ارائه می‌شوند در همین راستا شرکت با بهره گیری از هوش تجاری، جهت کمک به مدیران در اتخاذ تصمیمات بهتر و هوشمندانه‌تر در سازمان‌ها آنان را یاری می نماید با این اقدام اطلاعات و داده‌ها را به صورت جمع‌آوری شده و تحلیل شده تبدیل به اطلاعات قابل فهم و قابل استفاده می‌کنیم و همچنین در راستای هوشمند سازی و حذف عملیات کاربران و جایگزینی دستگاه ها و دیوایس ها مجموعه پیچیده سخت افزاری و نرم افزاری به صورت یک سیستم یکپارچه توسط شرکت طراحی اجرا و در صورت لزوم نگهداری می گردد

خصوصیات نرم افزار جامع خدمات شهری

  • شفاف سازی مالی و عملیاتی، حذف مداخلات انسانی، حذف مستندات کاغذی، هوشمندی و اتومات بودن عملیات و رفع معضلات و مشکلات سازمان های مدیریت پسماند
  • بهره گیری از ابزار Power BI جهت داشبورد هوشمند مدیریت، ارائه و گزارش های کارشناسی ، شاخص های مدیریتی، آماری و تفصیلی در لایه های مختلف جهت برنامه ریزی، راهبرد و اخذ تصمیمات مدیریتی
  • مکانیزه کردن ثبت وقایع قرارداد های پیمانکاران رفت و روب خدمات شهری به صورت الکترونیکی و کنترل ضوابط انجام کار
  • پیاده سازی کلیه ضوابط و فرمولهای محاسبه کارکرد پیمانکاران و نیز کنترل کلیه تعهدی پیمانکار شامل ماشین آلات، نیروی انسانی و مصالح مصرفی وفق مستندات قرارداد ها و تعیین میزان جرائم و کسرکارها کاملا یه صورت اتوماتیک و سیستمی
  • تهیه صورت وضعیت های موقت روزانه و ماهانه بدون دخالت عناصر انسانی و تهیه مستندات برای بخش های مالی شهرداری
  • قابلیت اتصال به سامانه های نظارت مردمی
  • امکان اتصال به سامانه های ارسال پیامک و همچنین تعریف ارسال پیامک در وقایع مختلف
  • امکان اتصال به authentication ار طریق 2auth در وب اپلیکیشن
  • امکان مدیریت دسترسی ها توسط identity server در وب اپلیکیشن
  • الصاق مستندات ( عکس ، فیلم) در زمان ثبت تخلف به صورت GIS پایه
  • قابلیت اتصال به سامانه های رصد خودرویی برای حضور و غیاب ماشین آلات
  • قابلیت اتصال به سامانه های حضور غیاب برای ثبت حضور و غیاب پرسنل
  • قابلیت تعریف قرارداد های خدمات شهری با جزییات تخلف و محاسبه خودکار
  • امکان ثبت عملکرد و تخلفدر محدوده مجاز جغرافیایی از طریق ایجاد محدودیت به وسیله فنس الکترونیکی
  • امکان ارسال صورت وضعیت به سامانه های مالی بدون دخالت انسانی
  • محاسبه تخلف های صورت گرفته به شکل اتوماتیک
  • ثبت جرائم و پیوست مستندات به صورت الکترونیکی با بهره گیری از GIS
  • نگه داشتن کلیه رویداد های سامانه و اقدامات انجام شده توسط کاربران
  • صورت وضعیت صادر شده همراه با QR code
  • امکان ابلاغ دستور کار روزانه ، هفتگی یا ماهانه
  • امکان ابلاغ محدوده های نظارت و بارزسی به صورت غیر قابل پیش بینی و کنترل حضور ناظر در محدوده ابلاغ شده و ثبت نظرات